Како до повеќе посетители? Трет дел – Инстаграм и Твитер

Не може тоа што го правиш на Фејсбук да го пресликаш на останатите социјални мрежи ИДЕНТИЧНО. Да, содржината треба да остане иста и не треба да избегаш од вредностите на твојот бренд, но пораките треба да ги адаптираш според правилата на овие социјални мрежи.

Прочитај повеќе

Како до повеќе посетители? Втор дел – Фејсбук

Фејсбук страницата најчесто се користи погрешно. Зошто? Бидејќи таа треба да се користи со цел да донесе посетители на твојот веб-сајт. На Фејсбук треба да се постираат кратки текстови и линкови кои водат кон твојот веб-сајт. Целта на веб-сајот е тој да биде посетуван и да има што е можно повеќе посетители на него.

Прочитај повеќе

Како до повеќе посетители? Прв дел - Содржини

Имаш веб-сајт со сите производи кои може да се најдат во твојата продавница? Внимавај на описот на производите. Кој вели дека тој треба да е сувопарен или досаден? Пронајди начин преку описот да им го „продадеш“ производот на твоите посетители. Секогаш имај го во предвид идеалниот купувач. Колку години има тој? Кои се неговите интереси?

Прочитај повеќе